Online shoppen is tegenwoordig niet meer weg te denken. Met een constante druk op de levertijd en prijs is het tegenwoordig bijna onmogelijk om te concurreren met de grote jongens. Toch zijn er een aantal dingen die je kan doen wanneer je online wilt verkopen, zoals partner worden bij bol.com! Maar sluit dit platform ook bij de wensen en behoeften van jouw bedrijf? En wat zijn de voor- en nadelen?
Waar vaak de nadelen van het verkopen op bol.com worden benadrukt zijn er ook een hele hoop voordelen. Zo kan je bijvoorbeeld gebruik maken van de LVB (Logistiek Via Bol) wat een hoop logistiek werk uit handen neemt. Hieronder vind je nog een aantal andere voordelen:
Helaas zitten er ook een aantal nadelen aan het verkopen op Bol.com. Zo zal je bijvoorbeeld commissie moeten betalen over elk product dat de deur uit gaat. Daarnaast zitten de volgende punten ook niet altijd mee:
Mocht je ondervinden dat bol.com niet helemaal jouw platform is, dan kan je overwegen een van de volgende platformen te gebruiken:
Bij WAUW helpen we je graag! Met onze jarenlange ervaring kunnen we er samen met jou voor zorgen dat je meer omzet gaat genereren. Lees hier meer over onze e-commerce dienst. Onze specialisten staan voor je klaar om jouw business verder te helpen. Heb je nog specifieke vragen over het verkopen op andere platformen? Neem vrijblijvend contact met ons op, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
Vrijblijvend contact