Dingen kunnen veranderen, zo ook binnen jouw bedrijf. En bij een verandering hoort een rebranding. Ofwel: herpositionering jouw product of dienst, of zelfs voor jouw hele bedrijf. Een nieuwe naam, logo, huisstijl of een combinatie hiervan worden ontwikkeld met als doel een nieuwe of andere identiteit neer te zetten.
Wij zorgen we er, samen met jou, voor dat jouw klanten een positief gevoel krijgen bij jou bedrijf en zorgen we dat jouw naamsbekendheid vergroot.
Of jouw organisatie toe is aan een rebranding is afhankelijk van meerdere factoren. Doe je al jarenlang het zelfde, maar zie je dat de cijfers elk jaar een beetje afnemen? Wacht dan niet langer en kom in actie. Het is belangrijk dat je meebeweegt in deze snel veranderende wereld, en kunt blijven voldoen aan de vraag van jouw klant. We hebben de afgelopen jaren veel voorbeelden gezien van grote bedrijven die op het randje van faillissement gestaan hebben, denk aan HEMA en Blokker. Dankzij een succesvolle rebranding strategie is HEMA haar stoffige imago helemaal kwijt! De meest voorkomende redenen voor een rebranding zijn:
Ben jij ook benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf of twijfel je welke richting je moet kiezen om (verder) te groeien? Kom gewoon eens langs voor een vrijblijvende kennismaking waarin we je meer kunnen vertellen over het proces en de resultaten.
Contact opnemen