Wij zoeken jou! Bekijk onze 3 vacatures
Great place to work

SEO & SEA voor Bouwbak.nl

+102% website bezoeken

E-Commerce marketing
E-COMM
Zoekmachineoptimalisatie
SEO
Zoekmachine adverteren
SEA

Gerichte online marketing campagnes voor Bouwbak.nl

Een bouwcontainer nodig? Dan ben je bij Bouwbak aan het juiste adres. Bouwbak.nl verhuurt afvalcontainers die in verschillende formaten geleverd kunnen worden (van 3m³ tot 15m³). De containers zijn geschikt voor diverse afvalstromen. Je huurt een bouwcontainer voor een periode van 4 weken en na afloop wordt deze weer opgehaald.

Wij zijn voor Bouwbak in de lead wat betreft zoekmachineoptimalisatie, zoekmachine adverteren en conversie optimalisatie.

SEO en SEA voor meer website verkeer

De uitdaging bij Bouwbak was het verhogen van het rendement. Oftewel, meer verkeer tegen minder kosten. Binnen de conversiefunnel zagen we direct al een aantal duidelijke knelpunten. Daarnaast mochten we met zoekmachine optimalisatie en zoekmachine adverteren aan de slag om meer relevant verkeer naar de website te genereren.

Een nieuwe conversieverhogende website voor meer omzet

Soms is het goed om optimalisaties vanaf de basis op te pakken. Dit betekende in dit geval dat wij een nieuwe website hebben ontwikkeld. Nadat de website volledig was gevuld, zijn wij maandelijks aan de slag gegaan met de online marketing campagnes. Wij zijn verantwoordelijk voor het perfectioneren van de SEO, SEA en conversie optimalisatie. We zitten er bovenop om de campagnes blijvend te optimaliseren.

Optimalisaties
Een paar voorbeelden van optimalisaties die voor Bouwbak.nl zijn opgepakt: 

  • Begeleiding van een vloeiende overgang van de oude naar de nieuwe website. De opgebouwde waarde van de website is daardoor behouden!
  • Het inzetten van het externe kanaal huren.nl, voor een extra stroom aan relevante bezoekers.
  • De implementatie van het onafhankelijke reviewplatform Klantenvertellen.nl. En deze reviews automatiseren in de communicatiestroom richting de klanten.

Resultaten

Een nieuwe website, een frisse start. Het doel hiervan was uiteindelijk de omzet verhogen. Dat is gelukt!
Door de inzet van de juiste kanalen zijn de totale bezoekers gestegen met 102%. Het aantal organische bezoekers is met 53% gestegen. De transacties zijn hierdoor ook gegroeid en daarmee een omzetgroei van ca. 25%. Dát is WAUW!

Dit wil ik ook