De doelstellingen van de Take Care of Your Trails campagne zijn het promoten van trail rentmeesterschap en het verbeteren van het imago van de sport. Erkenning van het werk van de MTB-vrijwilligers en het aanmoedigen of versterken van bestaande partnerschappen is een belangrijk onderdeel en last but not least; het beschermen van de plaatsen waar ze graag rijden!
Take Care of Your Trails had al een bestaand logo en dit logo wilden ze graag zo houden als het is. Wij hebben ons daardoor laten inspireren en het gebruikt voor het vormgeven van de nieuwe website. Het logo heeft de kleuren groen en staat voor natuur en energie. De schep staat voor verbetering en of creatie van trails. De campagne wordt door IMBA vertegenwoordigd en staat daarom in het logo.
Iedere trail is uniek net als de ’trail crews’ die deze banen ontwikkelen en onderhouden op hun eigen manier. De uitdaging lag bij ons creatieve team om een website te creëren die deze ’trail crews’ aan zou spreken. Het doel was dat zij zich aan zouden sluiten bij TCOYT om zo door heel Europa de locale trails op orde te houden. Een geweldig initiatief met een vooruitstrevende website als resultaat. Een grote community werd geboren!
Het creëren van een eenvoudig platform waar heel makkelijk iedereen die wil helpen zich kan aanmelden. Maar ook het aanmaken van een evenement moet via dit platform heel simpel zijn.
De foto’s die gebruikt worden zijn reality foto’s. De schep die in het logo staat komt ook terug in de fotografie. Door middel van de foto’s zie je dan ook in 1 oogopslag waar het allemaal om draait in deze campagne, zonder ook maar enige tekst gelezen te hebben!
Meer zien? Bekijk de website!Ontdek wat WAUW voor jouw organisatie kan betekenen. Vul je gegevens in en één van onze collega's neemt contact met je op voor het plannen van een gesprek!