Magazines geven het speciale gevoel van een fysiek product. Met een kop thee op de bank, in de wachtkamer bij de tandarts of op een strandbedje tijdens de vakantie. De customer engagement van tijdschriften met klanten is, nog steeds, erg hoog. Het ontwikkelen van een magazine kan dus een mooi middel zijn om jouw klanten, periodiek of voor een speciale gelegenheid, mee te verrassen.
Bij het ontwikkelen van een magazine houden wij uiteraard rekening met de company story en de huisstijl. Dit zorgt voor houvast tijdens de creatie van het magazine. Daarnaast denken we graag mee over de inhoud, het drukwerk en de verspreiding. Zo helpen we je tijdens het totale proces.
In deze tijd komt het steeds minder voor dat er enkel offline marketing wordt toegepast. Steeds vaker helpen wij klanten met zogenaamde cross-mediale campagnes, waarbij online en offline uitingen elkaar aanvullen en versterken. Het grote voordeel is dat je het bereik vergroot en jouw doelgroep op meerdere plekken kunt voorzien van jouw boodschap.
Wil je geen geprint magazine maar een digitaal magazine? Dan kan uiteraard ook. We bespreken we mogelijkheden graag met je. Neem hiervoor gerust contact met ons op.