Dat e-mailmarketing een kanaal is met veel kansen, is duidelijk. Wij zetten de voordelen nog even op een rijtje:
Veel marketingkanalen zijn gericht op grote doelgroepen; op de massa. Als je juist wil kiezen voor een persoonlijker benadering is e-mailmarketing wellicht het goede kanaal. Verzend bijvoorbeeld een nieuwsbrief, waarin jij jouw klanten op de hoogte houdt over de nieuwste trends en acties. Door verschillende nieuwsbrieven op te stellen, kan je de persoonlijke interesse van jouw klant aanspreken. Het is bewezen dat personalisatie de respons aanzienlijk verhoogt. Wij denken hierover graag met je mee.
Het onderhouden van contacten is belangrijk voor de loyaliteit van klanten aan jouw merk. Daar is e-mailmarketing goed voor in te zetten. Dat het echter ook een kanaal is voor de branding van jouw bedrijf, weten wij als geen ander. Wij adviseren je graag over de juiste invulling aan e-mailmarketing binnen jouw marketingstrategie.
Er is geen marketingkanaal waarin je zo ver kunt gaan met personaliseren, testen en automatiseren als met e-mailmarketing. Dit komt voor een groot deel doordat e-mailmarketing erg meetbaar is. Met die data kunnen wij de beste beslissingen nemen voor jouw marketingstrategie. Bij WAUW zorgen we ervoor dat jij inzicht krijgt in jouw (nieuwe) klanten en hun gedrag. Openen zij jouw mail? Klikken ze door naar de site én kopen ze dan ook iets? Allemaal data waar wij jouw mailcampagnes op sturen!
Wanneer mogen wij aan de slag met jouw (nieuwe) klantenbestand?
Ontdek wat WAUW digital marketing voor jouw bedrijf kan betekenen. Wij nemen binnen één werkdag contact met je op!