Aan de slag gaan met SEO biedt tal van voordelen voor jouw organisatie. We delen er graag een aantal met je:
We kunnen ons voorstellen dat je bepaalde vragen hebt over SEO. Daarom hebben wij de meest voorkomende vragen die wij in onze jaren in het vak verzameld, om deze alvast voor je te beantwoorden. Laten we ze met je doornemen.
Google wordt elke dag een stukje slimmer en benadert je website inmiddels meer als een menselijke gebruiker dan als computer. Jouw website moet daarom een genot zijn om te gebruiken. Teksten moeten relevant en waardevol zijn voor de bezoekers. En je moet kwalitatieve links verdienen van andere websites. Met de juiste SEO-aanpak zorgen wij ervoor dat jouw business gevonden wordt. Een succesvolle aanpak van SEO rust op de volgende vier pijlers:
De exacte investering in SEO verschilt natuurlijk per doelstelling en organisatie, maar we kunnen wel wat meer vertellen over het prijsmodel dat we hanteren.
Eenmalige en maandelijkse werkzaamheden
Doorgaans zijn er eenmalige en maandelijkse werkzaamheden van toepassing wanneer we aan de slag gaan met jouw SEO. Bij de eenmalige werkzaamheden kan je denken aan:
Daarnaast is er sprake van een maandelijks abonnement. De maandelijkse werkzaamheden zijn afhankelijk van de prioriteiten die wij hebben opgesteld in de SEO-analyse, en de verwachte impact die deze werkzaamheden zullen hebben.
Zoals eerder vermeld is SEO een ‘spel’ van de lange adem. Resultaten zijn doorgaans pas na enkele maanden zichtbaar. Dit maakt SEO een waardevolle investering waar je op de lange termijn volop van profiteert!
Er zijn diverse factoren die een rol spelen bij het inschatten van de potentiële impact van SEO op jouw organisatie. De belangrijkste factoren zetten we hier voor je op een rijtje:
Ontdek wat WAUW voor jouw organisatie kan betekenen. Vul je gegevens in en één van onze specialisten neemt contact met je op voor het plannen van een gesprek!